Saturday 6 January 2018

GUM ARABIC AL-MANNA 100% SEMULAJADI




Gum Arabic al-Manna tiada bahan tiruan dan bahan tambahan. Getah Arab ini 100% semulajadi diambil dari pokok. Oleh itu ia lebih bebas dari kesan sampingan. Gam Arab lebih mudah diminum kerana ia bersifat mudah larut dalam semua jenis air, penyediaannya ringkas, segera dan mudah. 

 

Harga yang ditawarkan untuk memiliki al-Manna sangat berbaloi untuk pelaburan kesihatan. Produk Gum Arabic al-Manna yang dipakej semula kepada jenama ‘Ameer’  sangat berkhasiat dan berkualiti di samping kandungannya dari gred terbaik.



 



Gum Arabic al-Manna sesuai untuk semua peringkat usia. Getah Arab ini boleh digunakan untuk bayi, kanak-kanak, orang dewasa, warga emas dan ibu mengandung. Gam Arab ini juga boleh dimanfaatkan untuk meningkatkan kesihatan.

 



Gum Arabic ini juga digunakan untuk membantu pesakit darah tinggi, kencing manis, buah pinggang, cirit-birit, sembelit dan banyak lagi untuk tujuan kesihatan. Sila rujuk artikel seterusnya untuk mengetahui lebih banyak khasiat dan manfaat Gum Arabic al-Manna untuk penyakit-penyakit tertentu dan hasil kepuasan pengguna (testimoni).

 

No comments:

Post a Comment